söndag 5 december 2010

SNÖ WEEIIIII :)




Så här ser det ut just nu =D
så vad har jag gjort då

Tisdag 30 nov VICTORIA SECRET FASHION SHOW PARTY! :) Ashley e lite galen i VS underkläder tydligen så hon hade ett party för detta :) riktigt nice :) förutom att det spöregnade när jag gick dit då..

Onsdag: jag följde med Kandice till hennes mormor å morfar, skulle möta upp hennes morbror (som btw är i air force han hade visst träffat presidenten 2-3 gånger as coolt ju)
där :) vilka fantastiska människor! helt underbara hela hennes familj är helt underbara.
vi åt, steak med mashed potatoes å gravyriktigt nice. Efter maten åkte vi ut i hennes morfars traktor liknade golfbil.. dom har en as stor fastighet.. massa mark bäckar/floder som visst tillslut mynnar ut i Atlanten så han föreslog att jag skulle simma hem.. Jag fick köra till och med, hade inte mina glasögon på men men.. det gick bra ändå



på torsdagen åkte jag å shelby och shoppade
:P

tvungen att köpa efter att ha sett showen ju
Bästa året har vissa insett :P köpte inte den tröjan bara snyggt år ju
Min kvällsmat på fredag å bio godis :P

Lördag: utgång theita chi :) hade as kul




Här lyssnas det på Hoffmaestro, krundgård och daniel adams ray :) japp dom gilla det
p.s Whisky å cherry coke är ganska okej men rom NEJ d.s


I miss you Pala my partner in crime :P

idag ska jag nig åka å shoppa lite sen ska jag ev hem till Kandice familj å äta middag :) nice å se dom igen :)

men men nu måste jag nog försöka hinna med att plugga lite

Kram på er snart är jag hemma igen :)

1 kommentar: